minus83kg

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Ana Fryksmo - 13 april 2011 23:33

yo!


Undrar vart min ledighet tog vägen,3 dagar bara flöt förbi som 2 minuter fy bubblan vad taskigt asså :(
Idag blev det ingen skog men det blev 5kms löpnning och 7,5kms power wark på bultofta med super snabba Kirsti,jag får fanken kämpa hårt för att hänga med  asså.

Skitstörigt att allergin spökade på eftermiddagen då jag joggade men gött att den höll sig undangömd under stripen. naturligtvist är jag helt slut idag då Emelie var lika hård som vanligt ,älskar att hon lagt in lite styrka ,jag tror att det är en perfekt kombination, måste faktiskt erkänna att dansen e nästan lika tuff som boxningen hade den varat lika länge så hade det nog varit tuffare iaf för mig som inte igentligen e dansant men det blev tydligen ändring på det nu.


Igår gick jag en vänskaps match i mman mot Lisa och jag fick duktigt med stryk,men det hade varit konstigt om jag hade klått henne som tränat mma i dubbla min tid,dock e det imponerad att en sån liten brud kan vara så jäkla stark

och etrig.

Jag känner att jag tränar hårt och satsar på träningen fullt ut så jag e uthållig under min mara.

klappar mig själv på axeln :)

later



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards