minus83kg

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Ana Fryksmo - 21 april 2011 15:56

Tjingeling


Började dagen med en liten jogging tur med Kirsti på 5km i bulltofta och så powerwalka vi 5km på det,det var varmt som sören tyvärr så e min astma andning tung

och tråkig pga allergin men inte värre än att jag klarade av det . ikväll ska jag brotttas en stund så vart den träningen för idag. Läkaren fick nöjet och plåga mig lite idag men det kändes helt ok eftersom min fina vän Kirsti e tbax från sin mini semester

och har härjat loss med mig hela dagen bortsätt från jogg och läkarbesök så har jag shoppat loss och hängt i stan . Perfekt dag :)

later

Av Ana Fryksmo - 21 april 2011 08:14

tjohu

du milda tiders vicket fint väder :)


 Igår blev jag jätte ledsen eftersom jag inte kan hitta mitt kort till 24/7 så gick jag heller inte på stripen,men det kommer ju fler chanser måste bara leta noga efter mitt kort först.


Min vän Marina som jo även är min MMA tränare  har fixat så att jag ska gå en match mot henne nästa vecka så nu bli det extrem hårdträning hehe nä men jag håller på att öva på min brottning som jo är välbehövligt då jag e sämst på markkamp. Jag har tur som har många polare som är kampsportstränare och får mkt hjälp iom att Marina själv måste träna å  iom att vi ska mötas så tränar hon inte mig just nu. Jag e naturligtvis inhoppare för en annan tjej som har skadat sig

självklrt är det tråkigt och Melia hoppas du blir kry fort. Själv tränade jag karate i massvis med år så jag minns inte längre i hur många ,kanske 12 oi barndomen då naturligtvist ,även ett tag som vuxen . MMa har jag tränat till och från i 5 år å så boxning naturligt viss ,skriver sällan om det faktiskt ska nog skärpa mig med det.

under operationerna  tog jag ett sabbats år typ men kommer att göra min personliga comeback :)

Btw Marina e sjukt grym och har tränat i 18 år thai box och bsj e hennes stora grenar å jag har noll chans men det kommer att bli sjukt roligt :)

later



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards