minus83kg

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Ana Fryksmo - 5 december 2012 19:50

Snart bär det av till Göteborg och fitnessfestivalen 2012 :)
Jag gillar att göra listor, så här kommer en checklista på vad vi vill göra...

* Leta upp ett 24/7 gym och visa göteborgarna hur man tränar på riktigt ;)
*11.30 Paolo Roberto (Aktivitetsscenen)  föredrag om funktionell träning
*12.00Luciapokalen SM Chins (Exposcenen) om Paolo är klar eller tråkig
*13.35 Luciapokalen SM Bar-dips, (Exposcenen)
*14.00 Luciapokalen Bodybuilding, final (Kongresshallen) paus 16.15
*16.25Intervju med atleterna från Gladiatorerna, Exposcenen
*17.00 Luciapokalen fortsätter (Kongresshallen)

*Besöka BetterBodies monter
*Besöka Gymgrossistens monter C15a, C15b, C15c
*Besöka Olimps monter C16 där kan vi troligtsvis se en skymt av folket från aldrig vila :)
*Besöka Tapouts monter  D2b

och mycket mycket mer :)


//Andreas

Av Ana Fryksmo - 5 december 2012 12:08

tjingenling


jag har tränat på som tusan men kroppen har inte riktigt lytt mig så jag har failat och blivit besviken och arg ,allt jag gör är med mkt känslor liksom men men det är bara till att börja om och sänka vikterna för att komma ifatt igen ,det är jo så man lyckas!  Har till köpet på allting ont i min axel,har länge haft problem med den till och från men försöker ta de lugnt på de passen och så får jag göra en del rehab övningar.


Har inte haft nån lust att skriva efter som jag inte känt mig motiverad pga besvikelsen men det är bara så jag funkar liksom och det är oxå så  jag lyckas uppnå mina mål genom att vara en envis och tjurskallig, jag måste få lov att sura och vara lite apatisk när allt inte går min väg så att jag sen kan göra en jävulusisk comeback!


- Ana du kan inte alltid lyckas på en gång,det är inte så det funkar!


 Får jag höra lite då och då ,men om jag inte använder mig av mina super starka känslor så finns det heller ingen större motivation att ge gärnet nästa gång eller hur?!.

Igentligen så är det inte så att jag tror eller tycker att jag e misslyckad om jag inte fiskar upp 130kg i marklyft men det är fan så frustererande när jag vet att jag kan igentligen och att jag har styrkan ,jag tränar och sliter som djur för det men av någon anledning  så går det bara inte just idag och jo argare och knäcktare jag blir sämre funkar det.

Men då dra jag hem och surar i ett par dar,tränar annat och sen kör jag gärnet igen med mkt mer agressioner och jäklar annama och då jävlar i din lilla låda så kirrar jag hem det och lite till :)


Detta kallar för passsion och kärlek! <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards