minus83kg

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Tränings passion

Av Ana Fryksmo - 5 december 2012 12:08

tjingenling


jag har tränat på som tusan men kroppen har inte riktigt lytt mig så jag har failat och blivit besviken och arg ,allt jag gör är med mkt känslor liksom men men det är bara till att börja om och sänka vikterna för att komma ifatt igen ,det är jo så man lyckas!  Har till köpet på allting ont i min axel,har länge haft problem med den till och från men försöker ta de lugnt på de passen och så får jag göra en del rehab övningar.


Har inte haft nån lust att skriva efter som jag inte känt mig motiverad pga besvikelsen men det är bara så jag funkar liksom och det är oxå så  jag lyckas uppnå mina mål genom att vara en envis och tjurskallig, jag måste få lov att sura och vara lite apatisk när allt inte går min väg så att jag sen kan göra en jävulusisk comeback!


- Ana du kan inte alltid lyckas på en gång,det är inte så det funkar!


 Får jag höra lite då och då ,men om jag inte använder mig av mina super starka känslor så finns det heller ingen större motivation att ge gärnet nästa gång eller hur?!.

Igentligen så är det inte så att jag tror eller tycker att jag e misslyckad om jag inte fiskar upp 130kg i marklyft men det är fan så frustererande när jag vet att jag kan igentligen och att jag har styrkan ,jag tränar och sliter som djur för det men av någon anledning  så går det bara inte just idag och jo argare och knäcktare jag blir sämre funkar det.

Men då dra jag hem och surar i ett par dar,tränar annat och sen kör jag gärnet igen med mkt mer agressioner och jäklar annama och då jävlar i din lilla låda så kirrar jag hem det och lite till :)


Detta kallar för passsion och kärlek! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards