minus83kg

Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Inte helt på topp

Av Ana Fryksmo - 12 december 2012 22:26

tjingelingen


Då har man kört spinningspasset och  så köttade jag magen men tyvär ingen styrketräning idag,jäkla tur att mina tjejer var på hugget och trampade på som attan för själv känner jag mig svag och trött tyvärr. Fick riktigt ont i magen under passet men jag fick fejka för jag vill jo inte förstöra för alla så klart. Det är inte träningsvärk och inte mensvärk

nåja får la hoppas att jag inte blir sjuk bara.


Nu måste jag lägga mig för att hinnna med lite sömn och återhämning före gymmet ,har tänkt träna före tuppen gol och det står knäböj främst i schemat och det blir nog inget pb iallafall :(


sov gottigt mina sötisar   


// Ana


 
 
Stamp-E

Stamp-E

13 december 2012 07:09

ana, du måste vara rädd om dig och din kropp. om den säger ifrån, så ta det försiktigt... man vet ju aldrig riktigt vad som kan gå i paj där inne...

hoppas det gick bra på gymmet och att smärtan i kistan släppte..

ha en bra dag o glad lucia förresten hehe... nu ska jag iväg o se min store grabb hålla låda på skolan..

mvh Stamp-E

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Ana Fryksmo

13 december 2012 18:58

mjo du har nog rätt jag är lite kass på att lyssna på varningsklockorna men men det verkar ändå vara chill nu och jag fick en skitbra träningsdag :)

Måste kännas skumt att han växer så fort bara
hoppas ni får en toppen lucia :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards