minus83kg

Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Fy faaan för översittare

Av Ana Fryksmo - 15 december 2012 22:29

tja


Jag är rätt så jävla förbannad!


Jag har lagt upp en hel del youtoube klipp av starka kända kvinnliga profiler som jag ser upp till och som inspirerar mig som gjort min egen vardag lite mera färgglad genom årens lopp för att jag tycker att det är så fantastiskt att kvinnor börjar ta sin plats i samhället,vågar ta för sig de rättigheter de förtjänar!

Kvinnor som tränar och sliter som djur i just detta fallet kampsports tjejer och Sarah Bäckman  vår egen svenska armbryterska. Detta är kvnnor som inte är rädda för slita röven av sig för nå sina mål och inte är rädda för en stark och muskolös fysik och är lika psykiskt starka som fysisk.


Betyder detta att osäkra och taskiga människor har rätt att säga eller skriva vad som helst till de bara för att de just är kända profiler?!


Det är inte bara kända profiler  som får höra ett och annat så klart,har själv fått en och annan kommentar själv

pga min kärlek till tynglyftning och grova fysik och jag är inte ens i närheten av dessa fantastiska atleters fysik


Varför inte bara vara glada för deras framgång ,varför försöka trycka ner de?

Vissa människor skriver så vidriga saker som att  de är äckliga och ser ut som män osv osv  

Ärligt talat väx upp lev och låt leva

Har inte dessa människor några känslor kanske?

Hur kan man må så jävla bra gebom att trycka ner andra ?

Fy faaan de dessa små parasiter som livnär sig på att försöka verbalt misshandla andra  Fy faaan!


Just denna gången  handlade om just vår egna världsmästare i armbytning

som ju borde vara hela Svealands stolhet!


Nu hoppas jag förståss inte att någon av er som läser min blogg skulle vara så okunnig och göra en sådan kommentar

och är där trotts allt någon så bry er inte om att kommentera för jag är helt inte intresserad av kvinnoförtryckande och ignorante kommenterar och kommer inte att lägga ut de ändå !


Detta inlägg var  mest för att släppa min ilska och besvikelse på den här typen av människor


puss på er och njut av eran lördag kväll

 
 
Stamp-E

Stamp-E

17 december 2012 08:10

mmmm blir så jävla arg... se tidigare kommentar när du skrev om översittare...

de mår så jävla dåligt så för att slippa fokusera på sig själv så går man på andra... jag brukar replikera med "mår du inte bra, hur är det egentligen med dig?"

http://stamp-e.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ana

17 december 2012 16:36

igentligen det bästa motsvaret :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards