minus83kg

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Ana Fryksmo - 25 mars 2010 19:31

Tjaix!

Började min dag med 50 härligt svettiga minuters löpning utomhus,måste säga att det var ljuvligt som fågelkvitter. Hade lätt kunnat fortsätta en timme till men jag hade andra spännande saker för mig :)

Kvällens träning blev 60 minuters crosstraining,det var oxå härligt men benen kändes lite tunga de sista 20 minuterna.

Jag har varit ledig  igår och idag,det har varit rikigt skönt måste jag jo säga men nu jobbar jag intensivt i 3 dagar så träningen kanske kommer i kläm lite men jag får försöka skärpa mig och hitta tid till träningen.

Av Ana Fryksmo - 25 mars 2010 08:50

Träningsdagbok


Jag tänkte skriva lite om hur ett helt vanligt skrivblock kan bli ett viktigt verktyg gällande din träning.


Tdagboken är perfekt för den som vill satsa på sin träning

med tbokens hjälp är det lättare att utvärdera sin träning. Med boken kan du alltid hålla koll och styra träningen så att du lättare kan nå dina mål. På detta sättet är det enklare att hitta de bästa träningsätten för en själv

Det är lättare att hålla koll på sitt levnadssätt  och träning,vilket samband det har och hur det påverkar vartannat.


Skriv gärna sömn profil oxå för då kan du hålla koll på hur sömnen påverkar din träning och du lär dig hur viktig sömn är för din form och ditt liv.


Jag tror att det är otroligt motiverande att föra både träning och kostdag bok

Personligen så förde jag nogrann kost och tränings dagbok under hela min viktminskning och nått år efter. Numera för jag träningsdagbok men kosten för jag bara in när jag deffar för det passar mig fint :)

later :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards