minus83kg

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

addict

Av Ana Fryksmo - 21 november 2012 17:42

 

tjingeling


Fy faan sicket träningssug jag har den är större än någonsin och träningen är hårdare och tyngre än vad den nånsin varit för mig.Jag vill så gärna bli sjukt och stark och jag känner  ända in i benmärgen att jag kommer att lyckas jag vill det så sjukt gärna och kämpar hårdare än någonsin.  Har aldrig känt så starkt för någonting inte ens under min viktminskning för även den känslan att gå ner i vkt och känna sig säker på att man skulle lyckas att viljan fanns där så starkt att jag kunde se det framför jag kunde känna smaken av smal. Jag lyckades jävligt bra med hårt arbete och järnvilja,spenderade många timmar på löpbanan gym och simmhall det kostade mig blod svett och jävla många tårar och var det värt det, absolut!

Finns ingen fetare känsla än att jobba jävligt hårt för nått man vill ha det och sen få det!


Men nu är min känsla, mitt sug så jävla stark att den har ingen ände och mitt självförtroende är en hel annan än för tio år sedan och 87kg tyngre eller 5 år sedan och 10kg lättare. Jag lever just nu och just här och jag kommer att fixa det bigtimes sanna mina ord!


Det är sjukt roligt att träna men också smärtsamt och jag älskar känslan före under och efter träningen

Jag kommer att svettas blod och dricka tårar och när jag är klar kommer jag att säga

YO Andy I fucking did it!!!


Varför vill jag bli stark?

För att det är så jävla coolt!

Varför älskar jag träning mer än livet själv?

Finns inget svar och vet ni vad?!

Jag behöver ingen förklaring och ursäkt för att göra det jag älskar!

Jag har fått höra att jag inte har genitiken på min sida men vet ni  FUCK genitik!




PLAY THE GAME AND LOVE THE PAIN



 
 
Ingen bild

Andreas

21 november 2012 18:27

Håller med om allt mi amor <3
Du har ju gått och blitt en poet :)

 
Stamp-E

Stamp-E

22 november 2012 08:08

why? CAUSE I MADDERFAKKING CAN! :D

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Ana Fryksmo

22 november 2012 08:34

Fuck yeah!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards