minus83kg

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Ana Fryksmo - 19 januari 2013 23:12

 

Av Ana Fryksmo - 19 januari 2013 10:37

tjingelingen


Äntligen tog gårdagen slut och vi har en helt ny härlig dag där man kan möta nya utmaningar och rädslor

och min rädsla är att faila i bänkpress så jag tänker dra till gymmet och möta min rädsla på tu man hand

haha :P.  Det ska bli skit kul att få träna lite då alla mina planer gick i kras igår då jag fick ett litet astma anfall på bussen, jävligt pinsam men men vad ska man göra. Det var igen jätte stor grej av det hela så jag fick åkomma hem helt utmattad och vila ut mig riktig och jag är tacksam över  att det inte blev ett stort anfall med sjukhus och kortizon .

Jag har lite svårt att fatta varför folk måsta bada i parfym och röka inuti busskurerna,räcker det inte men att bara ta på lite parfym och tänka på att det finns andra människor än en själv eller ställa sig en bit ifrån och röka. Jag antar att folk inte begriper vilka konsekvenser deras handlinga kan ha för jag vill inte tro att de bara skiter i   att andra  kan riktigt blir sjuka.

Jag brukar inte vara jätte känslig men om jag har utsatts för mkt allergier på en och samma dag så är det inte  alltid min andning fixar det.

Har inte haft nått anfall på skit länge och hoppas att jag inte får nått på evigheter :)


 

Nu drar jag till gymmet och hoppas att det går fint


Ha den fetaste helgen ever med många pb och mkt härlig motion :)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards