minus83kg

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Ana Fryksmo - 25 januari 2013 17:59

Word dudes


nu har jag gjort gubbens tacco paj,han har fan i mig fått käka paj hela veckan heheh  tur att han är enformig :P
Själv käkar jag inte kött och inte gärna fett specielt inte under deffen så det få la bli kvarg och kassein.

Min store bror ska komma förbi och hänga lite så jag passar på att önska er en härlig fredag för det ska jag ha i sällskap av familjen och med ett härligt gympass och en spännande pwo,kommer inte sitta helt fel då jag är jätte sugen på att lyfta men är lite smått trött pga kalori underskottet så jag tackar fan för pwos och koffein ;)


bara massa kärlek och mys till er alla   


 

Av Ana Fryksmo - 25 januari 2013 08:44

 


Tjingelingen


Då vart det fredag och dags för mitt funktionella pass men jag måste göra en ny skiva

har dock ingen musik inspiration,hoppas dock att kvinnorna har några trevliga önskemål.

Det ska bli skönt att arbeta med hela kroppen och träna skiten ur magen. 


 Kanske blir det ett gymm pass ikväll oxå då vi ska testa en ny pwo jakked xx

jag är nog lite skeptisk då jag tycker att craze är överlägset bäst men det kan

man igentligen inte veta om man inte testar vidare. Jag måste vara lite mer

öppen för nya saker och blir mera positiv inställd innan jag testat

 btw  jag har testat andra pwon men de sög och craze är den bästa

jag har testat


later dudes


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards