minus83kg

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Ana Fryksmo - 19 september 2011 21:52

 

Aloha :)

Det gick jätte fint på spinningen! Hade full grupp åter igen, åldersgruppen låg  mellan 16-23år idag  och hälften av min lilla grupp var åter besökare ,riktigt roligt tycker jag. Jag är hård jag är gapig och jag är tuff. Mina pass är varma, svettiga och ganska fantasifulla. Idag var det lite extra flashigt eftersom jag fick ytterligare en cykel då min spinning verkar gå hem ,jag känner mig som ett barn på julafton då cykeln e så så FET och dessutom så kan jag ha en motionär till på mina pass, awsome!

En annan rolig sak som hände var att jag fick jobb kläder till spinningen gillas starkt.

Idag är jag en sjukt trött men fruktansvärt glad liten Ana :)


Dagens träning


Step

Spinning


God natt och sov gott

Av Ana Fryksmo - 19 september 2011 11:30

Tjingeling :)

Äntligen måndag,veckans bästa dag en splitter ny dag med nya möjligheter och nya tag om något gick fel igår så e det alltid en ny början idag :)

Sitter i personalrumet och håller rast borde igentligen ta en liten promanad i det fina men känner inte alls för det, tänker att jag sparar mina krafter till spinningen ikväll. Jag känner mig relativt pigg idag så förkylningen håller nog på att ge sig som tur är.Så skönt, jag vill gärna bli frisk så att jag kan ta ut mig riktigt under träningen,

har lite behov av det känner jag.


Later :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards