minus83kg

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Ana Fryksmo - 25 september 2011 16:39

Haloj


Tyvärr så har det inte blivit av med någon träning idag heller men jag satsar på vardags motionen för fullt. Jag blev äntligen klar med flytten och städningen av den gamla lägenheten idag.nu ska jag bara lämna nycklarna och ta mina kartonger som ligger i vinden men jag måste vänta till jag får tag på fastighetsskötaren för det e bara han som har nyckel dit ,nå ja det värsta är jo avklarat.  Snart så slipper jag detta stressmomentet helt :)

Idag har det varit fantastiskt fint väder och jag har hunnit med mkt trotts att jag inte har tränat. Åt frukost buffe på mormors bageri och så blev det en bakelse på hollandia i stan och nu sitter jag på rasten och skriver i bloggen samt som jag funderar på att power walka eller jogga  ikväll men det beror helt på muin tandvärk och hur lungt det är på jobbet.


Shoping

Har äntligen hittat höga jeans på only som är sjukt tajta  även vid vaderna och dessutom så är det  ena paret nice ass jeans med dragkedja på baken och det andra är slimande på låren och perfekta fickor framtill så nu kan jag ha fett taigta linnen utan att fläsket väller över så jag är fett glad .

nä då vart rasten slut men vi höres sen

later :)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards