minus83kg

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

FUCK LAGOM Aldrig Vila

Av Ana Fryksmo - 25 november 2012 11:33

Alla behöver bra insperationskällor, just nu följer vi aldrigvila.se.
Det är tre bloggare som skriver i den.
Mikael Hollsten (Prime i gladiatorerna och  tävlar i Athletic Fitness )
Sara Bäckman (6 x världsmästare i armbrytnig  och för många Sverige och Europa titlar att hålla räkningen på)
och Sophie Arvenbrink (personlig tränare).

Det är tre träningsgalningar som både jag och Ana känner igen oss lite i deras passion för träning. Deras motto är Aldrig Vila och Fuck Lagom vilket passar oss som handsken :)

Nu har Aldrig Vila startat en tävling som dom kallar RED vs BLUE, den går ut på att man sätter på sig en röd eller blå FUCK LAGOM t-shirt och filmar sitt bästa marklyft eller bänkpress och skickar den till sidan. Sedan när allt är klart kommer det att finnas listor  med videor som man kan få inspiration från och kanske till och med göra en ny film med tyngre lyft och klättra några snäpp på listan :)

Ana har skickat in ett marklyft på 115kg och en bänkpress på 57,5kg
och jag har skickat in ett marklyft på 165kg så får vi se var vi hamnar :)

Så behöver du inspireras är det www.aldrigvila.se du ska besöka

Nu får Ana tillbaks bloggen en vecka

//Andreas

 
 
Ingen bild

Zanna

26 november 2012 16:03

Grymt :)

Ana Fryksmo

26 november 2012 16:52

jo de är så jävla grymma och inbspirerande!
Fuck lagom liksom ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards