minus83kg

Alla inlägg under november 2009

Av Ana Fryksmo - 16 november 2009 09:06

  


God morgon och ha en underbar måndag!

Ah en helt ny vecka med nya tag och nya möjligheter,jag älskar måndagar och denna börjar med ledighet jepp jag har varit lång ledig. Jag har haft en lugn helg med träning och vila,vi har installerat våran nya kyl/frys och så har vi gjort det mesta tillsammans i helgen så det har varit jätte mysigt. Men det som oxå är mysigt är att jag får hela måndags dagen för mig själv, så jag ska tvätta lite och ut i stan och se om jag hittar något spännande,det är jo trotts allt snart jul och nyår och då vill man jo vara fin. ;)

När gubben slutar jobba ska vi gå och träna och äta tillsammans,det kallar jag för en perfekt vecko dag.

se you later

Av Ana Fryksmo - 15 november 2009 07:13

God morgon!

shiit vad tiden går fort det e redan söndag vilken tur att jag e ledig imorgon oxå för jag har inte riktigt hunnit med med själv i helgen. Idag ska vi träna och gå på kalas efteråt, igentligen skulle jag vilja vara ensam med min Andy  och återhämta mina muskler och ta det lugnt så att jag kan bli lite piggare igen. Nå ja det blir säkert en trevlig dag med massor av kaffe ;)

se u laterKyss

35 min löpning ;)

1500 kcl

Av Ana Fryksmo - 14 november 2009 18:12

30 min jogg och styrketräning överkropp. Idag kändes träningen kul men tungt,den här tröttheten envisas med att att stanna men den är allt annat än välkommen,specielt nu när det verkar bli bättre.

Av Ana Fryksmo - 14 november 2009 13:48

Det e så skönt att vara ledig,jag har bara slappat hela dagen men snart e det träningsdag som tur är. Det e så lätt att tycka lite för mycket om soffan .

Jag har tittat på biggest loser och måste säga att de är så grymt duktiga,jag blir så imponerad av de tränar så hårt och deras viljor e jo så sjukt starka. Vilka människor,jag blir så peppad själv när jag ser de ;)

ses senare

Av Ana Fryksmo - 13 november 2009 10:11

Äntligen fredag!

Började min morgonen men 30 min på crossen och en protein drink!

Jag har sovit sovit som en pytte bebis i natt men jag är fortfarande lite trött men det vänder nog,det e jo trotts allt fredag och även om det är den trettonde så kommer det nog att bli en skön dag :)

se you later

Av Ana Fryksmo - 12 november 2009 20:30

Tjenixen!

Började dagen med 30 min på crosstrainern före jobbet idag och avslutar den med 70 min  på crossen men imorgon så ska ska jag försöka ta mig till gymmet.Det känns bättre när jag kan springa lite men under vissa perioder så känner jag inte riktigt för att ta mig dit och då är det perfekt med min cross :)

Annars flyter allting på även om jag är trött men det e ganska naturligt när man ligger på ett kalori underskott.

God natt och sov gottKyss

Av Ana Fryksmo - 11 november 2009 08:02

  

God morgon!

vilken mysig höst morgon,synd att det regnar bara men det känns alltid roligare att jobba när det e grått och blött.

Idag jobbar jag med en kul filur så vi kommer säkert att få det mys pys med lite värmeljus :)

nu ska jag köra lite på min crosstrainer så jag får nån motion idag.


Miss piggy var min idol när jag var liten och jag tycker fortfarande hon e stört skön figur :)

30 min crosstraining

30min cyckling

Av Ana Fryksmo - 10 november 2009 13:27

    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards