minus83kg

Alla inlägg under november 2009

Av Ana Fryksmo - 10 november 2009 12:05

Är ledig idag och det e helt underbart att bara njuta och lata sig,har precis varit på akupunturen och en 30 minuters promenad så nu är jag som en ny pigg och livlig liten Ana.

Viktnedgången går ganska bra för till fället och jag känner mig ganska stark och tycker att det är jätte kul och spännande och se resultaten,visserligen så är det inte så många kg och säkert kommer jag att gå de 5 kilona upp och ner med tiden men det är inte världens undergång så länge jag inte går upp mer än jag klara av att hantera.

ha en härlig dag ;)


70 min crosstraining :)

Av Ana Fryksmo - 9 november 2009 07:12

   God morgon mina solsrålar :)


Äntligen Måndag!

Det har varit en tuff men mysig helg,det verkar funka alldeles utmärkt i det andra passet och jag är jätte nöjd att jag fick in lite motion och lyckades hålla mig till mitt kalori intag även om jag åt lite mer på söndagen men det gör jag alltid på helgen (1700 kcl) försöker annars lägga mig mellan 1200-1500 kcl när jag försöker reducera i vikt.

Just nu känner jag mig ganska så nöjd på jobbet då ett stort problem  har löst sig där men jag antar att det ska vara jobbigt ibland så  man  kan uppskatta när det e bra.

Idag e det en sprillans ny dag och ny vecka som jag ser fram emot att kämpa med vikten och täningen. Mera löpning står på schemat och så funderar jag på att börja på Afrodansen,eftersom jag känner mig återställd från operarationen. Nu lämnar jag er för jag ska springa ca 7km till mitt jobb och hämta min cyckel och då cycklar jag hem.Cool

Se u later

Av Ana Fryksmo - 8 november 2009 20:28

Idag e jag en väldigt trött liten tant som har tagit en 30 minuters promenad och en tung arbetsdag. Tyvärr orkar jag inte skriva så mkt idag men ville ändå önska er en god nattKyss

Av Ana Fryksmo - 7 november 2009 20:36

Äntligen hemma!

Nu e jag helt slut efter en lång arbetsdag,lyckade klämma in 40 minuters löpning på min rast så jag e super nöjd

Godnatt och sov gott!

1400 kcl intag

Av Ana Fryksmo - 7 november 2009 07:12

God morgon!

Började morgonen med 30 minuters crosstraining så jag har allt lite bråttom nu men jag ska försöka jogga på min rast men jag e inte säker på om jag orkar eftersom jag jobbar 8-8 och fortfarande har kraftig träningvärk.

Nåja jag ska försöka återkomma lite senare,ha det gott så länge :)


Av Ana Fryksmo - 6 november 2009 10:50

  

Andreas o jag för ganska många år sedan :)

Av Ana Fryksmo - 6 november 2009 09:52

  


God morgon!

Normalt sätt så älskar jag fredagar men nu så ska jag jobba hela helgen och jobbar kväll idag på mitt nya schema med det andra passet och de har jag nte jobbat så intensivt med förr.Det kommer säkert att bli mysigt och kul i den mån det kan bli att jobba men jag får fösöka se till att klämma in lite träning på nått sätt,just nu har jag så jäkla mkt tränings värk men då har jag kämpat iaf. Vet inte om jag pallar träna före job idag men det e bara vänta å se

He en toppen fredag så ses vi senare Kyss

Av Ana Fryksmo - 5 november 2009 22:32

I sista minuten som vanligt men efter många om och men så kom jag iväg till lomma och lekte lite med min finaste tös och hennes kompis,tyvärr träffade jag min fina storebror bara kort men bättre än inget.

tränigen blev 30 min löp på bandet triceps axlar och biceps 10 min på crossen och streach

på morgon fick jag till en 30 min promenad och så har jag ätit 1400 kcl

God natt och sov gott! Kyss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards