minus83kg

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Ana Fryksmo - 16 augusti 2010 20:37

Nu blir jag fan i mig förbannad,en sak är att lida av fetma och en helt annan grej är att göra så mot sig själv med flit. Jag har lidit av fetma i stort sätt hela mitt liv och har sjukt svårt att fatta varför man vill göra så mot sig själv med flit. Fattar inte varför man vill vara världens fetaste man/kvinna och dessutom vika ut sig. Kan man verkligen vilja det här,kan det verkligen vara ens egna vilja?

Tittar på generation fett och helt ärligt så mår jag dåligt av att foklk utsätter sig för såna risker,vem vill leva ett liv full av smärtor,sjukdommar och ångest.

Jag tror att det är en sjukdom att vilja mata ihjäl sin partner och finna det upphetsande.

later :(

Av Ana Fryksmo - 16 augusti 2010 18:53

Tjingeling

Då börjar det sakta men säkert dra sig mot fredag, operationsdagen och jag är ganska bra förbered men det är klart att det kommer att bli jobbigt att börja träningen om från början men de är bara å bita i det sura äpplet och kämpa på

Det kommer att innebära många promenader de närmsta månaderna.

Just nu så¨känner jag mig trött och sliten men det går över det också.

later :)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards