minus83kg

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Ana Fryksmo - 2 augusti 2012 11:04

tjingeling


jag har sovit i evigheter och känns som att jag hade behövt sova lite till men men man måste ju jobba lite ibland oxå så det är bara till att bita ihop och se glad ut med tur i oturen  jobbar jag kväll så fick lite sov morgon iaf. Det är vilodag från gymmet idag så det får blir vardags motion som man jo behöver som mest och oftast .


Igår blev det tokigt med träning då jag körde i ca 80 min på gymet cyklade i två timmar och simmade i en halvtimma,(simmar tant simm) så idag är den här lilla damen trött men nöjd.


Det var inte igentligen tänk att jag skulle göra mer än gymet men jag man blev erbjuden och hänga med på cykel tur och sån träninsslampa som jag kan vara så tackade jag jo klart inte nej.

Sen ville blondie simma så tänkte jag att det kunde va lite skönt för min kropp att avsluta  i vatten så jag hängde på till akvan. Ni som har missat det så ska jag träna upp min simning ,jag kan inte kråla :(

Det är nödvändigt om jag ska kunna göra klassikern i framtiden. Blondi ska hjälpa mig med simmningen och jag henne med motivationen och viktminskningen. Detta är jo en win win lösning för oss båda :)


later dudes   


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards