minus83kg

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Ana Fryksmo - 1 augusti 2012 09:40

yo!!! :)

Ryggen! 


Jaa vad kan jag säga mer än att det här är min svagaste punkt men jag är mkt motiverad till att bli fett fett stark så det är bara att kämpa på man kan jo inte bara träna as kuliga övningar jämt som marklyft,militärpress och bänkpress tyvärr................ hehe.

Nå väl nu vet ni det, shit asså jag har gjort två erkännanden idag, att jag har en svag rygg och att jag ser mer död ut än levande kl 5 på morgonen. Det som får mig att plåga mig själv med uppstigning i gryningen är att träning är jäkla kul att jag får spel och så fort min fot sätts på gymet så vänder tröttheten dessutom  tycker jag att det är det roligaste som finns och ända sen ivåras ser jag en liten förändring var dag och det trigar igång mig. Tanken på att jag ska bli äckligt stark får mitt hjärta att pumpa riktigt hårt av spänning, bara visualiseringen på hur mycket mer uthållig min kropp kan bli får min hjärna till att explodera av exaltering............. haha :P


Som ni ser så börjar mitt självförtroende att växa och därmed mina mål och självmedvetehet och till min fördel så är jag en etrig och envis malmöit,mål jag sätter mål jag spräcker alltså jag accepterar inga misslyckande jag kan helt enkel inte misslyckas med nått som jag verkligen vill men jag är också realistisk och medveten att smakar det så kostar det. Man måste kämpa och det hårt för att nå sina mål för ingen annan kan göra det åt en.

Har jag lyckats gå ner över 80 fucking kg och  övervinna en värsting depression utan en massa piller så fixar jag fan i mig att bli stark!!!!


Det bästa är att jag har hela livet på mig att nå mina drömmar och mål :)


Rent apropå


Alla de här människorna som bara klagar på dig att du är för fet,för mager för biffig hur fan ser de själva ut vad gör de själva för att må bra,att det gnäller och klagar beror mer på att mår dålig själva tror jag. Jag har några i min omgivning som bara gav mig negativt under min fetma period och sen var det inte bra under min viktminsknings period och nu jävlar i det duger det inte heller för jag ser ju u som en man,muskler är jo inte fint på en kvinna liksom. <<< så här tycker jag jag lev och låt leva!!

Har man folk kring sig som dra ner en så får man bestämma sig för att ignorera deras kritik eller helt enkelt bryta kontakt ett tag.


Men nu e det dags att cykla till lomma och hänga med lite slälkt och vänner!!



Kan jag så kan du!!


Styr världen och låt inte världen styra dig!


later sweatis   

Av Ana Fryksmo - 1 augusti 2012 07:13

Här har ni den nakna sanningen om hur jag ser ut innan gymmet på mogonen :p
Tur att det vänder på gymmet :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards