minus83kg

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Ana Fryksmo - 8 november 2011 15:10

Jag försöker att äta lite men ofta och försöker få i mig alla närings ämnen, jag tror på ren allsidig kost på så sätt kan jag känna, att jag kan leva så resten av mitt liv men det är klart att jag slarvar ibland och äter mer eller mindre vissa dagar och under mensen får jag alltid ett socker begär som jag ju oxå tillfredställer för annars blir jag så frustrerad om jag förbjuder mig själv. Dock så verkar det funka för jag håller min vikt relativt jämn. De dagar då jag tränar extra hårt så brukar jag inta 1-2 prteindrinkar ,jag dricker även laktos fri mjölk varje dag och så är jag Vegetarian sedan 12 år tillbaka. Jag aktar mig väldigt noga för att banta men håller igen lite då jag lägger på mig några extra kilon men försöker axeptera min vikt som är ralativt normal ca 65kg plus minus 4 kg. Jag har hållt min vikt i snart sju år.


Exempel på hur en träningsdag kan se ut rent kostmässigt


Frukost: havregrynsgröt med mjölk och 1 kokt ägg


mellanmål: Frukt

lunch: bakad eller kokt poatis med quorn röra 1glas mjölk


mellanmål: 1 knäcke macka med keso och nån grönsak


middag: Het böngryta


mellis: proteindrink


later

Av Ana Fryksmo - 8 november 2011 08:52

morning


Sitter här och funderar på att stiga upp,jag ska ju träffa min vän Andrè som nyss kommit hem från japan

vi har inte träffats på ett tag så jag måste göra vid mig så han inte ser att jag har varit så nere så jag måste platta håret och sminka mig kanske även ta på mig annat än träningskläder,Har väl inte varit så intresserad av att vara fin dessa två veckor men man kan inte bara sörja de som gått vidare till nästa liv utan oxå välkomna de som kommer hem igen.Andrè håller på med musik och varit i japan för att göra sitt namn känt

Normalt sätt så brukar jag ta en riktigt lång löptur eller boxas när det är jobbigt men pga min vad så har det inte varit tal om det men nu mår min vad mkt bättre och efter coren och vattengympan så får vi se om den orkar med lite zumba

kanske det blir lite mkt men det är jo så ja är allt eller inget :)

later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards