minus83kg

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Ana Fryksmo - 9 september 2013 21:15

Hola


Long time no seen, jag har det lite tight just nu min lilla papi är ganska sjuk och min underbara godhjärtade mami har vält med cykeln och fått en spricka i sin axel,de kan inte operera pga hennes sjukdommar så hon är mkt ängslig och knäckt över att hon inte klara sig själv, Min mor är en kvinna av väldigt hög integritet så detta är en stor omställning för henne ja även pappa eftersom han är svag och inte kan hjälpa henne hur mkt som helst då han igentligen behöver hjälp själv men de vägra hemtjänst vilket jag föstår så det blir att ja får försöka göra mitt bästa för att kunna ställa upp. Som tur e så är mami en som alltid ställer upp för alla så hon får hjälp av sina fina vänner oxå.



Träningen


Den flyter på jag börjar bli stöddig och kör på ,men är ganska sliten så jag försöker dra ner intensiteten lite gran

skam den som ger sig, försöker mig på en liten diet just nu så jag är sjukt trött men skam den som ger sig
så jag kämpar på till 100 procent



Annat

dopet och bröllopet var toppen och mkt lyckade så jag tackar mina vänner och kusiner för att jag fick ta del av deras fantastiska och viktiga dagar


kärlek och respekt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards