minus83kg

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Ana Fryksmo - 12 september 2013 14:32

 

Av Ana Fryksmo - 12 september 2013 14:04

God eftermiddag



Allting känns aningens lättare idag,huvudvärken har lättat och tröttheten har dämpats en aning.

Jag känner mig lätt nedstämd,kan verkligen socker ha så mkt makt och verkan över mig.

Är verkligen min socker avänjning så tuff ?!

Fan asså käkar jag verkligen så mkt socker?!
Jag antar att jag har gett kolisar mkt mera plats i min vardag än vad jag trott.

Jag har varit så hård med min kost i så många år och jag har inte ens tänkt på att mitt intag på snabba kolhydrater har sakta men säkert smygit sig in i  mitt liv.

Jag tränar så mkt och så hårt att jag ofta inte ens tänker på att jag har börjat äta lite för liberalt,jag är inte direkt jätte tjock och jag har behövt käka lite mera öppet under min bygnadsperiod men fan inte så här.

Jag har mkt muskelmassa och är på bra väg att bli stark men jag vill inte ha en massa onödigt fett på köpet och jag vill deffinitit inte vara en liten socker knarkare,i helvete heller!

Det är bara att ta tjuren vid hornen och fortsätta kämpa för snart är de här omställningarna (socker avvänjnings period) över och jag kommer att vara piggare och starkare än någonsin.

Jag måste bara härda,stå ut de här jobbiga två veckorna.

Skam den som ger sig !

Jag vill vara muskulös och stark inte stark och slapp.


Här är lite av mina tankar, jag är under ett viktminskningsprojekt och det jag skriver är inte lag utan mera mina känslor för just denna dagen och perioden. Ena dagen kan vara skit och andra värsta gryma dagen.

Vi är alla olika och jag berättar bara om mina upplevelser och inget annat.


Dags för mig att dricka min pwo och dra mig till El big Gymo .)


puss och kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards