minus83kg

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Ana Fryksmo - 20 september 2013 15:35

 

Av Ana Fryksmo - 20 september 2013 15:08

tjingelingen


Då var jag inne i dag 14 på min diet och veckans viktminskning är - 0,1 bättre än upp iaf,har fortfarande lite trötta toppar å andra sidan så har jag haft jätte mkt att göra så jag antar att stressen påverkar vikten och krafterna negativt men inget att göra åt det mer än att kötta vidare.


Tränat hårt och intesivt,något som är helt otroligt är pumpen under mina pass,jag växer presis under hela passet vare sig jag tar pwo eller så jag är nöjd men jag kommer att bli mkt gladare när fettet börjar ge sig iväg lite så jag kan se mina muskler tydligare och ådrorna framhävs och blir synligare. Jag kommer att få en mera deffad och köttig kropp samtig som jag kommart att bli vältränad och styark, sanna mina ord!

Jag  testade pwon fucked up igår kväll och jag kände mig pigg och stark under hela passet dock så är det fett mkt beta så det sticks nått så in i bomben men inget som störde min träning direkt men en  kraftig observvation från min sida, ganska lik känslan av crease som jo var den bästa pwon som jag någonsin testat,den finns dock inte kvar i marknaden och det kommer nog inte fucked up heller att göra.

Kul att testa iaf.


Nu måste jag fortsätta städa och ta hand om mina bakverk som jag har gjort till min älskade make och vänner

sjäv få jag käka något nyttigt, kan åtminstonne känna mig vassare än gubben för en gångs skull :P


puss och kram på er mina fina

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards