minus83kg

Alla inlägg den 21 september 2013

OMG

Av Ana Fryksmo - 21 september 2013 18:37

God kvällens


Jag har haft en helvetes arbets dag helt surrealistisk och min hjärna är helt manglad pga tystnadsplikt så kan jag inte gå närmare in på detaljer men sånna här dagar önskar jag att hade ett helt annat yrke och inte behövde ha med människor att göra alls,man önskar att man kunde göra så mkt men det går tyvärr inte alltid :(


Träningen gick helt ok jag kände mig köttig och körde på hårdare för vart jobb tanke så på så sätt är pissedagar bra eftersom man manglar ut det på gymmet.Min bicceps smärtar och är helt jäkla utmattade men bara fint för då fick jag ut musklerna rejält :)

Ikväll


Ska på fest host min polare så det ska bli roligt men jag ser bara för jävlig ut i allting,känns som både magen och häcken bara finns överallt så inget sitter bra,ja som sagt det här har inte varit någon bra dag och då känns det extra jobbig at vistas bland folk och försöka se någorlunda ok ut,skitsamma det är inte min födelsedag så det får duga.

Huvudsaken är att M är fin jo .


Inatt

 

Blir det ufc och våran egen svenske Alexander Gustavsson ska gå en titel match mot Jone Jones så vi hoppas på en svensk seger och vinner han så blir det en stor framgång i svensk mma

Go Alex!!!


Ha en go lördag   




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards