minus83kg

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Ana Fryksmo - 6 oktober 2011 21:27

Det är igentligen helt sjukt att man kan bli så peppad och taggad av träningen ,jag gick brevid  "tränade brevid " på både coren och stepen idag dels så att jag lär in  stegen  och passen så jag kan hoppa in och vikariera för bla Kirsti när hon får förhinder,iof så kommer jag ju att köra min egen stil trotts att jag bara har ledar utbildning och på spinning ,men som sagt så kommer jag ju bara hoppa in som extra så då kan man väl säga att jag är lärling trotts att jag redan kan de passen, man kan alrig lära sig för mkt .

Med risk för att vara tjatig så älskar jag mitt jobb på hälsans hus :) Mitt eget spinnings pass gick toppen idag och tjejerna är enastående och har förbättrars ännu mer ,Jag är så nöjd!

Nu måste jag vila mig och vara lite social här hemma

God natt och sov gott   

Av Ana Fryksmo - 6 oktober 2011 12:02

Tjingeling


Fan också nu är jag lite hostig och snuvig men det är bara att bita ihop eftersom det är spinning ikväll och vi har fått in 3 nya cycklar och eftresom det inte blev nått i måndags så kan jag inte stanna hemma och jag vill inte heller ,jag har sett fram emot att det skule bli torsdag och få köra mitt pass .

 Det börjar bli lite irriterande att vara små förkyld hela tiden men men det ger sig väl snart.

Det ska bli sjukt spännande och se hur det går för min lilla grupp i kväll, har redan sett stor förändring hos de både viktmässigt och med hållningen. Jag hoppas att fortsätter gå så här bra.


later :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards