minus83kg

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Ana Fryksmo - 23 oktober 2011 16:46

O my freaking god!


Nu har jag utmanat mig själv till max, gick på ett 75 minuters puls spinningpass som jag skrev imorse att jag skulle och det var inga problem att fixa det :).

Det är helt sjukt hur mkt hårdare man kämpar när man ser sin egen och andras puls på en tavla samtidigt som man trampar på. Sicken känsla,det var helt otroligt kändes som om jag gick på moln asså det var tungt och svettigt, jag kände blodsmak och jord smak i munen men samtidigt så kände jag mig som stålvinnan som flög på moln asså. Bästa tränings passet på väldigt länge, har inte känt så här sen första gången jag sprang över milen så idag är jag nöjd och lycklig. Det är helt fantastiskt att käna den känslan igen under träningen,detta kan jag leva på ett bra tag. Jag tränar ju för att jag tycker att det är det roligate som finns men när jag får den här känslan så toppar dfet allt :)


Later

Av Ana Fryksmo - 23 oktober 2011 07:16

Godmorgon :)


Nu jag ätit frukost och ska strax göra mig redo för att bege mig bort till friskis på ön för att gå på spin puls,det ska bli spännande då jag inte testat tidigare.passet varar i 75min. Jag hoppas att jag är tillräkligt tränad för att orka med detta ,fast det tror jag nog .


welle well se u later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards