minus83kg

Alla inlägg den 17 oktober 2011

ana

Av Ana Fryksmo - 17 oktober 2011 23:07

 

Av Ana Fryksmo - 17 oktober 2011 21:09

Tjenixen!

 Körde mitt första test på cross spinn idag,det möttes med lite skeptism av några tjejer men de kämpade på hårt. Jag körde uppvärmning lite gympa övningar,knäböj med skivstång, axlar biceps triceps och traps även rygg övningar med hantlar sedan blev det situps två och två med vikter även crunches och annat smått och gott sen var det bums och på cycklarna, fet music och bergsklättring avslutade med strech och ett helt gäng nöjda töser och skeptismen var som bortblåst. Flickorna tyckte att det var tungt svettigt och kul. Nu så måste bara tala om hur STOLT jag är över tjejerna och är så fantastiskt imponerad av de ,flickorna ger mig inspiration och glädje, ja, Detta måsta vara det roligaste jobbet jag någonsin haft :)


Kramiz bananiz

Av Ana Fryksmo - 17 oktober 2011 09:09

God morgon!


Jag harf haft en grymt bra helg både träningsmässigt och mentalt så nu är jag redo för att prova på mitt nya spinnings pass eller ja cross spinn som består av styrka en tredjedel av passet och spinning resten. Jag fick  ihop skivan efter många om och den känns riktigt bra asså så ikväll är det dags att testa! Nu på fm så ska jag ringa lite samtal och kanske vara lite social men jag vet inte riktigt för jag har mkt jobb att göra och är jätte ivrig inför kvällens tränings äventyr. :)


later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards