minus83kg

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Ana Fryksmo - 24 oktober 2011 22:34

Oj oj


Trött och hängig så tog jag mig till spinningen men väl där så vände hela min dag, hade  full grupp och dessutom så fick några gå igen eftersom jag inte hade fler platser kvar men de fick boka in sig på torsdag så jag fick lova att de som inte kunde vara med fick en plats tills dess. Det är tråkigt när jag inte kan släppa in alla men har jag inte tillräkligt med cycklar så kan jag inget göra tyvärr men det var skit roligt att passet var fullt så det vägde upp.

Självklart så kicka endorfinerna loss under passet och mitt humör blev lite bättre men vart fotfarande nere efter passet så jag å gubben tog en 5kms promenad på bulltofta i mörkret i den härliga höst luften så blev  jag nästan glad igen

nåja det är bättre än att gå runt att var ledsen utan anledning  iaf och imorrn är jag övertygad över att det blir en fin och trevlig dag som vanligt


sov nu gott och tack för era komentarer :)


later :)

Av Ana Fryksmo - 24 oktober 2011 15:22

Tjingeling

Jag är sjukt trött och känner inte för mkt idag men jag ska ta mig i kragen och piggna till för ikväll har jag min spinning grupp och jag måste vara glad och pigg så jag antar att jag behöver sova ett par timmar innan. Jag tycker ju att det är roligt men idag är ingenting kul,jag är bara trött och ledsen men jag vet inte varför ,antar att det kan bero på kvinno grejer typ. Önskar att jag bara hade kunnat dra täcket över huvudet och inte bry mig om något. ah well nu skiter jag i detta ,behöver ju inte tråka ut alla med meningslöst skrift specielt när jag vet att det bara är en tradig dag  så kram på er och hoppas att eran dag blir bättre än min :) 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards