minus83kg

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Ana Fryksmo - 7 juli 2012 18:25

YO!


Iam back!

Det har varit en otroligt mysig vandringstur som påbörjades i ystad och gicks till malmö,den första etappen var på 36km och jag trodde att jag skulle falla ihop och dö, men efter lite sömn så fick jag en ny kick inför nästa etapp som var på 25km den kändes lite lagom och jag kunde mera avnjuta den underbara natutren som skåne har att erbjuda naturligvis så fick jag en härlig natur upplevelse den nässista etappen låg på 16km och den gick som smör och dagens blev 14km och den gick fint mren den sita biten till bulltofta var hård och tung men vi freaking fixa det och ja jag vet att det finns de som e mkt duktiga och orkar mkt mera men jag tävlar bara mot mig själv och ingen annan.

Jag är så jävla nöjd och stolt över mig själv och jag kan säga att det inte är nått jag brukar vara ,har alltid lite för höga krav på mig själv mebn nu e jag  så nöjde att jag känner att det finns inget jag inte fixar lksom.

Jag har denna sommare sprungit blodomloppet som var ca 10km  Cyklat 58km uppe i bergen på kreta och vandrat 92 km och mera väntar på mig som tx iformsloppet och malmö halvmaran så summan av det hela är att om jag inte hade kämpat blött och sprutat floder av tårar under viktminskningen som i sin tid tog mig ner 87kg så hade denna sommaren inneburit dåligt självförtroede och umgänge med min soffa typ så Jag är glad och tacksam över att jag är en tjurskalle som aldrig någonsin ger upp. Kunde jag av alla människor så kan självklart ni andra som lider av kraftig övervikt och fetma fixa den resan


later

kramiz


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards