minus83kg

Alla inlägg den 12 juli 2012

omg

Av Ana Fryksmo - 12 juli 2012 19:06

tjingeling


har lagt ut ganska ocencurerade bilder där fru fryksmo e helt osminkad och halvnaken eller öhm kanske inte riktigt halv naken men det låter coolt när man överdriver eller hm ja det e nog bara jag som tycker det typ hehe.........

Har vilo dag idag då jag tränade så jag hött på att kräkas både igår och i förgår. Det e dags för att  sluta klena och börja ta styrketräningen på allvar så att jag kan bli ännu starkare, Jag är taggad till tusen som vanligt iof :P
men jag måste skärpa mig med proteinet, kan vara svårt om man är vegetarian men svårt e inte omöjligt,ska jo inte bli bodybuildare utan bara stark muskulös och helt freaking awsome!!!:)

Men jag känner mig som en dålig människa eftersom jag jag käkar massor med ägg men det innebär oxå att jag kastar många gulor tyvärr :( Men det är nog dags att kolla efter äggvita på dunk typ,hmm låter kanske suspekt men min karl styrke tränar oxå och har liksom jag en förkärlek till ägg,kvarg och protein pulver ,perfekt för oss latmaskar :P

Jodå oroa er inte självfallet så äter vi vanlig kost oxå borsett delen där jag inte inte äter döda djur förståss sorry till er som gillar kött :P


Om nån vet var det säljer äggvita så var gulliga och viska det till min blogg eller på fb :)


P.s Jag äter självfallet kolhydrater,får ofta frågan och jag skulle aldrigg orka leva så aktivt liv utan kolhydrater men jag drar gärna ner de lite ibland och höjer mitt protein intag.


later

Av Ana Fryksmo - 12 juli 2012 13:07

   

Av Ana Fryksmo - 12 juli 2012 07:04

tjingeling


Började min morgon med att städa lite,försöker se det som ett träningspass för då blir det lite roligare om det nu går eftersom jag hatar att städa men försöker tänka på att det är det bästa sättet att träna abs på hehe.

Nå väl tänkte faktiskt dela med mig av mitt frukost recep på protein pannka som man äta när man vill nu gjorde jag det till frukost iaf


proetin pannkaka


1ägg och 1 äggvita

ca 1/2 dl protein pulver

1/2 dl laktosfri lättmjölk

lite salt


Blanda igredienserna i en blender och hetta upp en stekpanna med lite olja och simssalabim har du en protte pannkaka, Idag använde jag caseinpulver den blir lite fluffigare då men det funkar lika bra med vassle protein

varierar smakerna men det blev det min favvorit vanilj.


Jag hade keso till men man kan ta bär eller äta de som de e

det e individuellt vad man gillar


tog 2dl lättmjölk lite stevia strö  och kakao och trolla ihop det till en underbar drink


later :)

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards