minus83kg

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Ana Fryksmo - 13 juli 2012 20:01

Tjingeling :)

Fy fassen vilket bra träningspass,har skit on i min axel så det fick bli benträning men trodde inte att jag skulle kunna köra så hårt som jag gjorde pga ett träningsvärk från helvete. Baksidann av mina lår känns riktigt jäkla ömt men det är jo inte riktig smärta för träningsvärken är liksom skönt samtidigt heheh................

Jag är dock smått orolig för min axel för om den pajar så blir det en jäkligt tråkig pers då jag älskar att träna överkroppan och kommer garanterat inte att kunna träna mma och boxning om den är kass. Men nu är det bäst att fokusera på det positiva och positiv var det att jag kunde öka i alla övningar även i stela marklyft och det är nice speciellt med min enorma träningvärk. Snöigast är det att jag Ana fryksmo redan är starkare än på väldigt länge asså

så nu e det bara att tuta och köra ,känner mig lite som en färsking nu när jag inte kunnat gymma på ett par veckor

Jag glömmer fort hur stark jag är och hur stark jag tänker bli. OKI OKI nu skröt jag lite men ja jag tävlar jo som sagt bara mot mig själv.


Ett litet gottis tips


Lite då och då blir jag sugen på att äta nått sött när jag sitter vid dator eller tittar på tvn och naturligtvist är det bästa att bryta beteende helt men jag känner att det liksom kan vara lite mys pys så jag tar lite vindruvor helst röda då och lägger in de i  plastfolie och bums in i frysen.

Det smakar himmelsk gott och är ett nyttigt alternativ, specielt på sommaremn :)


later sötisar

Av Ana Fryksmo - 13 juli 2012 15:00

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards