minus83kg

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Ana Fryksmo - 30 juli 2012 19:16

tjingeling


Var uppe före tuppen gol för att träna och det var som vanligt awsome,insåg dock att jag skulle behöva deffa i ett par veckor för jag har ett litet fettlager som retar mig  nått så in i helskotta. Samtidigt så tänkte jag inte deffa förrens jag börjar jobba på hälsanshus i slutet på augusti. Ska springa malmö halvmaran om två veckor och fightas om 6 veckos så jag har ingen lust att ligga på kaloriunderskott innan dess.


 Jag har lingonvackan och därför är jag oxå bitter och sötsugen men det är skönt att det bara varar i en vecka för jag hade fan inte stått med mig själv längre. tyvärr är jag väldig lättretlig och såbar under just denna tiden på månaden inte lätt för andy. hahaha


Har för övrigt käkat en hel liter jordgubbar och lite blåbär för mig själv,kunde lätt ha gett mig på vattenmelonen oxå men jag kunde hejda mig och spara den tills imorrn :P

Under denna underbara veckan så äter jag mer än valigt så jag väljer frukt och grönt istället för godis och chips och det funkar lika bra för mig faktiskt.


Efter som jag är skit trött efter en tuff arbets helg så tänker jag va sofpatatis och ligga på soffan och dega hela kvällen så jag är någorlunda utvilad på min egen mini helg tisdag och onsda :)


Lite då och då äter jag godis under denna period men det är ofta meningslöst och onödigt fast jag är jo bara människa så jag låter mig falla i frestelsen :P



later sötisar   

Av Ana Fryksmo - 30 juli 2012 05:20

 

Tar bitch vikter men det kommer att ta sig :p

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards