minus83kg

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Ana Fryksmo - 25 juli 2012 19:33

tjingeling


Idag får jag helt enkelt nöja mig med 40min cykeltur och 1 timmes promenix ,för den här lilla chilenskan är slut i rutan i träningsväg ,stressig dag på jobb och så har det varit fett jävla varmt. Imorgon blir det en fet prövning för mig på jobb men det som inte dödar härdar. Dessutom så får jag ta ut mig på gymmet på eftermiddagen :)
mma styrka och indoorwalking om kroppen orkar och vill :)


later


Av Ana Fryksmo - 25 juli 2012 05:37

Morning!


En liten fundering och nått som jag är väldigt nyfiken på är just Periodisk fasta, Andreas tycker att det är toppen och har sagt till mig i flera år att testa så jag tycker att det är dags att ge det en chans, Har iof tjuvstartat i måndags men jag har inte dragit in på mina kalorier och tänker heller inte göra det just nu så det är inget viktminskningsförsök som gäller utan snarare så vill jag ha fina träningsrsultat liksom Andreas. Jag vet att det har funkat jätte bra för honom men själv har jag varit lite rädd för att det ska bli skit av det hela men nu har jag börjat så det är bara att löpa linan ut annars lär jag aldrig veta om det funkar för mig eller ej.


Periodisk fasta går ut på att fasta ett vist antal timmat typ 16-20h för att sen äta en eller flera större måltider under ett fönster på 4-8 timmar. Vid träning så intar jag fortfarande  aminosyror och protein efter så jag halvfuskar med proteinet men vill inte riskera nått. 


En bra sida att läsa lite mer om det och få mer inspiration är


www.leangains.com



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards