minus83kg

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Ana Fryksmo - 13 maj 2012 23:21

tjingeling!


Vi bestämde redan igår att det skulle bli en liten cykeltur idag men vi bestämde inte hur långt eftersom jag var övertygade att jag skulle vara helt slut och ha fruktansvärd träningsvärk men men det kändes bra när jag vaknade så vi stack redan vid 8 tiden till mormorsbageri för att käka frukost buffe. Efter en rejäl frukost begav vi oss till Lomma där vi bestämde oss för att fortsätta till bjärred där Andy fick sin första punktering som han då fixade och då var det dags för att dra till löddeköpingen där jag såg att  jag hade fått fått cykel olja på mina rosa converse så vi cyklade tbax till lomma och lämna skorna hos mamma eftersom hon e duktig på at ta bort fläckar.

Dagens läxa använd inte skor ni tycker mkt om när ni ska cykla långt, nåja mamma hade fixat god mat som vi åt med apetit och under måltiden kom vi fram till att vi skulle cykla till lund och träna på 24/7 sagt och gjort. trötta med ömma lår och rumpa kämpa vi på med mitt pass men fria vikter i 60 minuter. en trött men taggad Ana hade ett jätte roligt träningspass i sällskap av sin man Andreas. Till Andreas fasa så fick han sin 3dje och sista punktering i lund, jag kan säga att han var lite smått irriterad och svor över cykeln lite men som tur e så blev han gölad igen så fort cykel rullade vidare så då vart det dags för att ta sista tripen och det var hem till malmö,dä'r vi  sitter i soffan och myser och njuter fulla av myggbett och ömma i hela kroppen. Vi är så glada att vi är någorlunda friska och hela så vi kan njuta varje minut av all livet har att erbjuda. Tänk så mkt en cykel och ett par be kan göra ,det är fantastiskt att cykla i skåne eftersom det är så vackert så blir det så lätt och roligt att cykla runt här nere, Planen var att känna hur det känns att cykla mer än 55 km  och det kändes finnemang så om vädret e fint nästa gång jag är fri på helgen om 2 veckor så ska vi cykla till österlen och tälta nära brössarp :)

ne hööni sötnosar nu måste jag hänga på fejjan en liten stund innan det är dags för att göra kudden sällskap

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards