minus83kg

Alla inlägg den 22 maj 2012

5km

Av Ana Fryksmo - 22 maj 2012 21:53

En riktigt härlig löptur men blev inte riktigt mätt på "bara"

5k,jag ville ha mera mera men gubben fick nån form av solsting /sockerfall  och jag blev skit nojig att det var nått allvarligt .....man e jo inte 20 längre ...liksom och min mamma fick hjärtinfarkt när hon var 38 så antar att jag noja mer än normalt så jag beslöt mig mig för att avsluta min jogg för kvällen ,fick igentligen joggat 6km men kollade klockan på 5km å sen inte mer så jag behåller 5km.  Eftersom jag e så hungrig på att jogga blir det att lägga mig strax och gå upp innan 0500 och ge mig ut och strassa men det blir på asfalt för jag varierar mina underlag så mkt jag kan. Känner mig ganska nöjd över att jag åtminstonde kanhänga med i Andys fart ,försöker att inte vara rädd för att få ont innan det händer, den tiden den sorgen liksom.  Löpning e det extremt roligaste som finns :)


En helt färdig bamse björn ,hoppas att du känner dig bättre nu


btw Jag har faktist 2 löpar förebilder och det är Andreas Fryksmo och Badgear,de är en stor tränings inspiration för mig!

later

Av Ana Fryksmo - 22 maj 2012 17:52

tjingeling


Det känns som om jag är i himmel rike!! :)
Fantastiskt fint väder,massor med energi och kroppen i ganska bra form. Är inte direkt smal men träningen börjar äntligen ge resultat,kroppen är fastare ,definitivt mer muskulös och har en uthållighet som heter duga. så rent fysiskt sett är jag ganska nöjd för tillfället. Är dock inte jätte snabb men  gör stora förändringar i min träning .


 Jag har varit fri måndag och tisdag då jag har passat på att umgås med några av mina underbara vänner och vi har bara promenerat och legat och solat dagarna långa dessutom så har jag käkat glass bara för att jag kan liksom, helt otroligt att ha kommit så långt att jag kan äta en glass bara så där mitt i veckan utan att få ångest eller vilja käka tio liksom :P 

 Självklart så måste jag alltid tänka mig för när och vad jag äter trotts att jag inte försöker gå ner i vikt utan snarare  hålla en jämnvikt och bli så vältränad som möjligt. Har man vägt 147kg  kan man inte bara sluta tänka på vad man äter,risken att gå upp i vikt är alldelles för stor för att släppa taget men jag har varit för hård mot mig själv så jag jobbar på att få en bra självkänsla och vara nöjd med min nuvarande vikt och fysik då den är helt normal men då följer lite normala saker som att äta glass med i paketet för ärligt talat vem har blivit fet fet av en glass liksom.


  dagens bild

later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards