minus83kg

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Ana Fryksmo - 19 maj 2012 21:29

tjingeling!!


Jag har jo börjat cykla allt mer den senaste tiden eftersom det är det logiska steget för mig då löpningen inte funkar så bra i stora mängder med mina slitna höfter. Jag tycker jo själv att jag är en kämpe som försöker hitta alternatriva lösningar så att jag kan urtvekla min träning trotts skadorna men så fick jag höra av gubbens morfar att han tycker att jag är fett långsam på min cyckel. Det stämmer att jag inte är någon speedy Gonsales men träning ger färdighet säger de. Blev lite down av att höra att jag e långsammare än en 83åring men det är bara sanning så det är bara att ta tjuren vid hornen och träna träna träna :P Himla tur att man har de äldre som kan ge en tips och råd, klart att jag tar till mig vad en gammal man som slitit hårt och tränat hårt hårt ett helt livhar att ge men det kanske kan sägas på mera peppande sätt kanske.


Så Bernt tack för råden :)


Nu ska jag njuta av en riktigt fet mma match mellan Jessica aguillar och Megumi fujji


later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards