minus83kg

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Ana Fryksmo - 14 maj 2012 23:39

  

Av Ana Fryksmo - 14 maj 2012 23:10

tjingeling


Då vart det måndag,ny dag nya utaningar !


Började dagen med kraftig träningsvärk om rumpan och låren så jag lämnade min fina cyklel hemma och tog apostla hästarna till jobb så det blev en rask promenad på 7km.Det var en toppen ideer att promenera för värken lättade med 90 procent. Så blev det kväll och spinning dags, självklart så blev jag jätte orolig för att det skulle gå chip rätt åt pipan men all träningsvärk hade lättat och rumpvärken likaså så mitt pass rockade som vanligt!

Tjejerna är fruktansvärt inspirerande och hårt kämpande stjärnor. Så bara jag ser de blir jag super taggad till att köra mina pass extra hårt. Idag var det lite specielt då min polare provade på mitt pass,det var jätte skojigt då hon var övertygad att hon aldrig skulle fixa ens tio minuter och så var hon säker på att spinning var sjukt tråkigt men efter att ha testa mitt tuffa pass så ändra hon menig om spinning och är sjukt stolt över sig sjä'lkv över att hon körde 45minuter intesiv träning.Det känns sjukt roligt när folk som inte gillar spinning ändrar mening och ännu roligare att se att trjejerna växer och får bättre självförtroende och riktigt känna sig stolta över sig själva och sina prestationer. Under dessa moment så växer jo även jag som deras tränare och känner mig stolt och nöjd med mitt arbete. Det viktiga när man tränar är att  få en ökad puls och göra så gott man kan ,det är ingen tävling utan snarare en kamp om att få ett hälsosamt liv och bättre hälsa.


Det e dags fdör mig att få mnin skönhets sömn så jag orkar jobba imorrn och ännu bätte så att jag orkar springa bldomloppet.


God nattis mina sötisar  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards