minus83kg

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Ana Fryksmo - 16 maj 2012 18:05

tjingeling


Detta året måste ha varit det roligaste loppet på skit länge, för första så gjorde inte höftsmärtorna sig påminda så mkt och för det andra så var jag inte sjuk,ingen feber eller taskig förkylning. Jag hade nästan börjat tro att jag hade en förkylnings förbannelse över mig ..hahaha. Tyvärr är jag inte så snabb som jag en gång varit men skitsamma det viktiga är att jag hade kul och att det gick bättre än förra året,tyvärr så lyckades jag inte slå Andy då han slog mig med 2 sekunder men revangen kommer,det är snart malmö halv mara och då får jag en ny chans att slå honom :)


Bilderna la jag redan ut igår men var lite frossig efter loppet så jag pallade inte skriva något ,ah well det gick lika bra så här.


Dags för  "lilla mig " att göra mig i ordning inför kvällen Spinning pass som idag blir väldigt speciell :)
Alltid rolig att gå till jobb när man har världens roligaste jobb med världens bästa flickor <3


later   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards