minus83kg

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Ana Fryksmo - 9 januari 2010 16:30

  

Kl 14,00 var det dags för löpning 5km o styrketräning plus 15 min på rodden

Så jag är ganska nöjd med min träning idag men jag är  lite sliten nu.

Idag blir det en lugn hemma kväll med min älskling,vi tänker bara chilla och titta på tv. 

Ät ordentligt före och efter träningen så att ni inte kräks eller svimmar för då är det inget kul. På den senaste tiden har det varit ett par,tre tjejer som har svimmat eller kräkts under passen, något som jag aldrig upplevt tidigare.

ha en trevlig lördag!

Av Ana Fryksmo - 9 januari 2010 08:22

God morgon!

Jag är jätte sömnig men det är bara till att vakna för om e kvart måste jag dra till friskis. Gubben och jag ska på indoorwalking för första gången så det är lite spännande. Jag tycker att jag har blivit så himla duktig på gå på pass och träna i grupp men det är klart att jag inte har varit på något pass allena så det börjar kanske bli dags för att gå på något pass helt själv men jag får ta ett steg i taget.

Jag brukar tycka att det är jobbigt att träna i grupp speciellt om jag  inte känner någon men det funkar bra om jag bara tar mig dit, jag flippar inte ut eller nåt men det känns jobbigt. Idag känns det tryggt och bra för jag har Andy med mig.

later  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards