minus83kg

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Ana Fryksmo - 26 januari 2010 20:43

Herre gud och min skapare! Jag e helt söndertränad vilket hårt pass det var rent sjukt, naturligtvist klarade jag av det men nu e jag mer död än levande. Fy fan vad underbart, Jag e så jäkla nöjd.

Det blev ingen löpning men istället blev det raskt på löpbandet uppför i 30 minuter

och så klart tog jag lite vikter för jag kunde bara inte låta bli att testa hur mkt starkare jag har blivit :) haha

Ett skit stort misstag jag gjorde idag var att jag åt dåligt under dagen och därför så blev jag lite yr och  det blev rent för tajt med tiden mellan träningspassen så jag hann inte äta min banan som jag brukar göra mellan två träningpass under samma dag och det var ytterligare ett stort misstag, problemet är att jag inte har orkat äta så mkt i dagarna. Så ät ordentligt inför era tränings pass så ni har mkt energi och slipper svimma o sånt onödigt som sabbar hela träningen.

 Självklart så kämpade jag som en galning och hade sjukt kul men det var inte alls kul att bli yr. Ett annat misstag var att jag glömde min sport bh och fick träna i min vanliga inte så lyckat,tyvärr gjorde det ont eftersom  det är inte samma stöd och ki box kan vara ganska hårt. Så ett tips för damerna är att alltid dubbelkolla efter den.

Jag har för övrigt ätit bra och inga bantnigsförsök men jag orkar inte alls äta lika mkt nu precis och har gått ner några kilo i vikt men det är bara ett bonus och ingen prioritering för prio ett är att ha kul på träningen och ha energi, naturligtvis så äter jag inte söt saker på vardagar eller ja jag e väl inte så förtjust i det heller det e väl choklad som lurar under kvinnoveckan men jag har inte haft något direkt sug då heller.

 För tillfället så är jag nöjd med min vikt men som sagt jag blir inte ledsen om jag går ner i vikt heller det viktiga just nu är att vara vältränad  och bli snabbare på att springa till våren:)

Se you

Av Ana Fryksmo - 26 januari 2010 14:44

Jag tror att jag har blivit beroend av kiboxningen och som tur e så är det ikväll ett 90 minuters pass  kommer att sitta så fint så det e helt absurt. Spicieltt när man har fått stå ut med bittra människor. Jag hoppas att jag hinner springa lite före men om jag inte gör det så är det inte hela världen eftersom boxen e tung som den e men det hade varit skönt att ta ut mig riktigt idag. Jag längtar fett tills ikväll.

later  

Av Ana Fryksmo - 26 januari 2010 05:51

God morgon!


Ska bli kul att jobba idag eftersom jag jobbar med roliga människor,alla är tyvärr inte lika roliga men så e jo livet bara till att acceptera och göra det bästa av situationen,men det är skönt att slippa anstränga sig för att vara trevlig.

nä måste dra men glöm inte vardagsmotionen.

Later :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Skapa flashcards