minus83kg

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Ana Fryksmo - 20 januari 2010 21:42

yogan gjorde undervärk för min träningsvärk!

Det var hur skönt som helst att sträcka ut kroppen,Andreas börjar få kläm på det här med yogan men eftersom han är lite stel så får han kämpa mer med vissa övningar fast det gick bättre idag än förra veckan och även han tyckte att det var jätte skönt och avslappnande.


God natt och sov gott   

Av Ana Fryksmo - 20 januari 2010 15:54

Har varit på två 30 minuters promenader det var skönt men oxå tungt mina ben och axlar känns jäkligt ömma av träningsvärk men det som inte dödar härdar ;).Som tur e var jag på akupunkturen i förmiddags och behandlade min höft och mage och nu är jag fortfarande lite slö.

Idag blir det att varva ner med lite yoga men ingen hårdträning för jag behöver ta det lite lugnt för att ta igen mina muskler och orka desto mer om ett par dagar.


Dagens mat tips blir grillade rotfrukter sojafileer/kycklingfileer med broccoli,gubben får grillad kyckling eftersom han inte är veg .

later :)

Av Ana Fryksmo - 20 januari 2010 06:53

                                   
 

                                           Godmorgon!


Kibox är en blandning av ki gympa och kampsport med mittsar kuddar och handskar, det är ett kraftfullt pass som avslutas me qigong inspirerade rörelse och andning övningar. Perfekt om man gillar tuffa tag,man tränar kondition,styrka och koordination via boxningslag och sparkar

Ki är japanska och står för kraft och livskraft.

Kibox är verkligen jätte roligt och rekomenderas varmt :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards