minus83kg

Alla inlägg under juli 2012

Av Ana Fryksmo - 19 juli 2012 05:03

morrn!


Uppe med tuppen och packar träningsväska och fixar iordning maten,både det vi ska ha efter träningen och det jag ska ha med till jobbet. Fyller bad karet med hett vatten då min axel gör lite ont så får jag nock bada lite och smörja in den med  ormsalva eller nått. Jag blir lite rädd att det ska vara nån inflamation,har ingen lust med det då jag vill träna och det är jo svårt och få fina armar och axlar om axeln/skuldran är kass. Det gäller att vila över kroppen idag och se hur det känns imorrn,har jo inget att be för. Idag blir valet lätt och smidigt,efter jobb tränar jag med Jennie och det får bli benträning och kondtion. Men morgon träningen blir 25 minuters cykeltur  nu väntar det varma vattnet på mig


Later  

Av Ana Fryksmo - 18 juli 2012 16:51

   


Om ni undrar vad det blev så ser ni det här, packade ner min mat, protein och kläder så drog jag till gymet och sanna mina ord så körde jag 30 minuters  löpning och så kunde jag inte låta bli att pumpa litta vikter och det var pure fuXXing  rock n roll :P

Time 2 get stronger!!!!

Av Ana Fryksmo - 18 juli 2012 05:45

God morgon


Vaknade tidigt med träningsvärk fast på överkroppen denna gång så jag kan inte besluta mig om jag vill dra till gymmet och köra kondition eller om jag vill skita i det helt enkelt. Känner mig både taggad och motiverad men samtidigt så vill jag bara chilla och ta det lugnt. Dagens Ilandspromblem :P

Jag får helt enkelt väcka Andreas och kolla vad han tänker göra,hehe :P. Det är dags att ge igen för alla gånger han väcker mig på morgonen..........................................
..........


 Återkommer med lösningen till mitt problem  


Av Ana Fryksmo - 17 juli 2012 10:18

God morgon


Idag är jag lika morgontrött och irriterad som vanligt tyvärr men ändå tvingade ja mig att gå upp så jag kunde träna kl sju,lite knäppt med tanke på att jag faktiskt är ledig idag...............jaja har jo aldrig sag att jag var riktigt normal asså. Dagen program blev ryggträning och 30 minuters intervall jogg och det kändes jätte bra, det är bara 25 dagar kvar till halvmaran så här gäller det nog att lägga på ett kol på löp träningen annars får det gå på ren viljestyrka men som tur är så är jag av naturen envis och tjurskallig och att ge upp finns inte i min värld så det är bara tuta och köra :)


    morgondagens trevliga miner :P

Av Ana Fryksmo - 16 juli 2012 21:02

 


Efter många om och men så tog vi oss till skogen och då lyckades vi klanta oss en hel del,snacka dåligt lokal sinne nåja fram kom vi och eftersom vi e lika förvirrade båda två så hade vi bara kul åt det hela. Promenaden varade i ca 3 timmar och så blev det dags att ta sig back to malmö :)



Hängde lite på fejjan en stund men rätt som det var så drog jag mig bort till gymet och ökade alla mina vikter och jag som hade fastnat men så denna veckan har jag slått många av mina rekord,nu känner jag på mig att jag är på g och back n track ,min platå e nog förbi !!!!!!!!!!!!! :)


Later ;9


Av Ana Fryksmo - 16 juli 2012 09:15

 

morning


Det är fan helt otroligt ,jag vaknade tidig idag och utan att vilja slå nån gul och blå ahh det är fantastiskt att vara pigg och glad tidigt. Vaknade vid 5 och passade på att packa min piknick väska och laga till kvällens mat blandade ner proteinet i blendern och så fick jag blandat saft och så lite vatten melon som efterätt kan jo inte skada liksom :)

Det kommer att bli lite intressant eftersom jag spenderar mkt tid på bok skogen men det är alltid Andy som kör eller cyklar före och då jag alltid har så mkt tankar i mitt lilla huvud så lägger jag aldrig energi på vilken väg det är dit.

Låter kanske lite knasigt men nu är jag en sån person som alltid är full av en massa ideer och tankar så andra saker blir lidande liksom att vara uppmärksam över andra än mig själv och att se vart jag går, så idag ska min polare och jag ut på äventyr,ta bussen ut till Bara och gå till bokskogen som ligger en liten bit därifrån, promenera lite och fika så få jag hoppas att vi inte e helt jävla hopplösa på att hitta :P


later ;)

Av Ana Fryksmo - 15 juli 2012 22:00

tjingis


Att skriva cheman och att följa de är inte riktigt min grej,jag är mer spontan och tränar på känn och efter mitt humör,tränar ofta hårt  för annars är det trist men nu är det dags för ett försök att vara rutinerad och jag har varit det denna veckan faktiskt. Jag har gjort ett schema med övningar och reps ,fyllt i och följt det. Det ni tyder nog på mognad hahahha ne men jag är skit motiverad och eftersom jag är fri från HH en hel månad så har jag mkt tid och ork för min egen träning så motivationen är på topp! Jag fortsätter rocka och är ren hardcore på gymet blir starkare för var dag och det e nice då redan före sommarn så började jag se förvandling på min kropp,alla års träning börjar göra mig rättvisa :)


later

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards