minus83kg

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

kväll

Av Ana Fryksmo - 11 januari 2010 20:48

Jag är jätte nöjd efter mitt cirkelgymspass,det var kul och tungt men jag önskar att jag hade joggat lite men nåja gjort e gjort och jag vill inte ut nu så det får bli en annan gång. Det börjar verkligen att bli allt lättare och roligare att träna i grupp även om det självklart är roligast att springa alldeles alena. Jag tror att jag är rädd för att bli utskrattad in public för det skulle knäcka mig fullständigt

men nu blir jag tuffare för var dag och snart skiter jag fullständigt i vilket.

En sak som jag har jobbigt med just nu är att se mig som jag verkligen ser ut

det går nog inte att förklara men det är en varanan dags sak en dag tycker jag at jag är helt normal och andra dagen kan jag ha en helt annan syn på min kropp.

Jag antar att det kommer att ta tid för min hjärna att registrera verkligheten

ang min kropp. Visserligen så har jag hållt min vikt i 4-5 år men jag har bara varit "frisk" från min depresion i 6-8 månader.

Nä nu ska jag fika sov gott  

 
 
badgear

badgear

12 januari 2010 00:20

Det där med hur man ser sig själv, vad som finns kvar mentalt är intressant. Jag minns att när jag var fet så ville jag tro att jag var smalare.

Och när jag gick ner i vikt så tror jag det tog bortåt ett år innan jag glömde bort att jag var fet.

Idag, sådär 2,5 år efter att jag landat som normalviktad så är jag medveten om min storlek idag. Inget annat. Och när jag tittar på gamla bilder av mig själv så är jag fascinerad över hur jag såg ut. Trots att det bara är en tredjedel av mig som är borta så är det två helt olika människor på bild.

Det är fascinerande.

http://badgear.wordpress.com

 
regina

regina

12 januari 2010 01:39

Jag skulle vilja ha en kropp som din.
Borde komma i gång med träning. Men känner mig för fet för att visa mig bland folk.

http://regni.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ana Fryksmo - 17 november 2017 15:33


Av Ana Fryksmo - 16 november 2017 22:46

Är fett trött,måste sova ,behöver gå up 05 me jag känner mig stressad av nån jävla anledning,sov hjärnan vill inte men kroppen vill inget hellre. så jävla suget bättre lycka till er med sömnen sov sött :* ...

Av Ana Fryksmo - 25 oktober 2017 21:42


tjingelingen jag antar att jag har bloggat så länge så jag har inte så mkt att skriva om . Träningen går hyfsat bra men vikt situationen går mindre fint ah well det är bara å kämpa vidare trevlig kväll finisar :) ...

:)

Av Ana Fryksmo - 24 september 2017 21:48

Wassup Dagen bjöd på axel och rygg träning och en liten promenix på spillepengens rekreations område med maken och svågern Go döndag och lycka till med träningen ...

Av Ana Fryksmo - 22 september 2017 06:44


Hola Äntligen mår jag lite bättre,jar varit så jäkla förkyld och trött men nu ser det att gå mot bättre tider. Motionen idag får helt enkel blir att cykla till och från jobbet. Önskar er en frisk och trevlig fredag Kramiz ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Hälsa


Ovido - Quiz & Flashcards